Meten is weten!

(De gevleugelde uitspraak)

Door gebruik van mystery shoppers krijgt u een objectief,
uitgebreid, soms herkenbaar, maar regelmatig ook
confronterend beeld van hoe uw klanten uw bedrijf
en uw behandeling nou ECHT ervaren.

Uitgebreide rapportage en online tool

Door de uitgebreide rapportage en de in de online tool beschikbare managementinformatie bent u in staat heel gericht te focussen op de voor uw bedrijf belangrijke aandachtspunten en zo de klantbeleving te verbeteren met als gevolg meer blije en tevreden klanten (die vaak ook MEER kopen).

Maatwerk

Wij hebben meerdere manieren waarop zo’n testaankoop uitgevoerd en gerapporteerd kan worden zodat er altijd wel één of meerdere vormen zijn die bij uw organisatie passen.
Uiteraard is de inhoud van het formulier en de manier van beoordelen met u doorgesproken en op uw situatie afgestemd. Het is dus maatwerk.

Natuurlijk zullen wij onze uitgebreide ervaring en expertise inzetten om het resultaat zo effectief mogelijk te maken.
- Mystery Shopping
- Mystery Buying
- Hospitality check
- Mystery Calling
- Coaching on the job
- Coaching in the car
Etc..

Benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?